Idei de marketing accesibile: 15 idei prietenoase bugetului pentru a vă comercializa mica afacere

Marketing • 6 Martie 2022

Contact
1. Comunicarea
Comunicarea începe prin crearea conturilor pe rețelele de socializare cele mai avantajoase afacerii dumeavoastră: LinkeIn, Facebook, Twitter, email, bloguri, chaturi live.

2. Cărți de vizită
Răspândiți-le peste tot și împarteți-le tuturor!

3. Newsletter prin email
Colectați emailuri și trimiteți săptămânal, o dată la două săptămâni sau lunar buletine informative cu noi promoții sau evenimente.

4. Site-ul afacerii
Administarți site-ul și paginile de pe rețele de socializare astfel încât  să fie mereu la curent. Arătați clienților că afacerea dumneavoastră este activă.

5. YouTube
Realizați scurte materiale video despre produsele sau serviciile dumneavoastră, postați link-ul YouTube al materialului pe toate conturile dumneavoastră din social media, blog și site.

6. Rămâneți conectat
Rămâneți în contact permanent cu clienții și trimiteți-le un mesaj de mulțumire scris de mână și poate chiar și un cupon de reducere.

7. Loialitate
Răsplătiți clienții fideli, de exemplu, cu o reducere de 20% din următoarea achiziție. Acest lucru nu presupune că oamenii vor apela tot timpul la serviciile dumneavoastră, dar este util să le comunicați recunoștința, respectiv faptul că sunt valoroși pentru afacerea dumneavoastră.

8. Luați-o pe drumul „oldschool”
Imprimați broșuri și  flyere și mergeți din ușă în ușă pentru a le oferi oamenilor. Puteți chiar să le lăsați pe parbrizul mașinilor dintr-o parcare locală sau din mall.

9. Înscrieți afacerea pe un motor de căutare
Atât Google, cât și Bing oferă afacerilor listări gratuite.

10. Comercianții

Discutați cu vânzătorii de la care cumpărați produse sau la serviciile cărora apelați și întrebați-i dacă nu cumva cunosc alte afaceri care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile dumneavoastră. Mai mult, verificați dacă nu cumva au un avizier unde ați putea să vă expuneți cartea de vizită.

11. Oferiți-vă să fiți orator
Adesea, organizațiile de voluntari, conferințele din industrie și grupurile de afaceri locale caută oaspeți oratori pentru întâlnirile lor. Această oportunitate vă va ajuta atât pe dumneavoastră, cât și afacerea dumneavoastră să obțină contacte și să faceți publicitate companiei.

12. Produs sau servicii
Indiferent de ce doriți să vindeți, important este să ieșiți în evidență, să oferiți mostre și să vă popularizați munca. Acest lucru va ajuta potențiali clienți să își facă o imagine despre compania dumneavoastră.

13. Marketing mobil
Dacă folosiți o mașină sau o furgonetă pentru afacerea dumneavoastră, asigurați-vă că numele afacerii dumneavoastră, sigla și informațiile de contact sunt vizibile pe autovehicul. O soluție mai puțin costisitoare în acest sens sunt semnele magnetice afișate pe vehicul.

14. Concurs
Lansați un concurs prin intermediul site-ului sau a paginii Facebook. Asigurați-vă că premiul este dezirabil și reprezintă afacerea dumneavoastră. De exemplu: un cupon cu un discount de 40% pentru unul dintre serviciile prestate de compania dumneavoastră sau o sacoșă de cadouri plină cu mostre. Acest lucru va crea trafic atât pe site-ul afacerii dumneavoastră, cât și pe canalele de socializare și vă va ajuta să creșteți numărul urmăritorilor.

15. Evenimente comunitare
Fie vorba de o strângere de fonduri, un festival sau chiar și un eveniment familial, fiți prezent și oferiți donații sau prestați servicii în beneficiul comunității. Aceste evenimente prezintă bune oportunități pentru a vă lansa brandul și să intercaționți cu potențialii clienți din  zonă.

Lucrezi la un proiect asemănător?

Incepe un proiect cu noi!
Cele mai noi articole