Cum să convingeți clienții să încerce și să vă iubească produsulele

Marketing • 6 Martie 2022

Contact
În calitate de proprietar de afacere mică, fără îndoială, ați acordat o mare atenție faptului ca produsele și serviciile dumneavoastră să fie la un standard ridicat - poate chiar depășind așteptările clienților. Toate acestea sunt, însă, zadarnice, dacă nu puteți convinge clienții să vă încerce produsele.

Provocarea este dată de întrebarea: cum convingeți potențialii clienți să deguste produsele dumneavoastră? Iată câteva tactici care ar putea fi de folos:

Înseninați ziua oamenilor cu o gustare gratuită  

Majoritatea oamenilor prețuiesc oportunitatea de a „încerca înainte de a cumpăra” și, sinceri să fim, cu toții adorăm o gustare gratuită. Există oportunități excelente pentru a pune în aplicare această inițiativă. Dacă locuiți într-o zonă în care sunt mulți navețiști, merită să vă instalați în gară și să oferiți mostre gratuite oamenilor care se îndreaptă către locul de muncă.

Sfat bun: pe lângă sincronizare, țineți cont și de vremea de afară. Băuturile răcoritoare gratuite într-o zi toridă de vară sau o gustare caldă pe vreme friguroasă pot fi un răsfăț binevenit pentru oricine. Cu această tactică puteți crea impact plăcut nu doar papilelor gustative, dar și stării de spirit. Un gest amabil din partea unui străin le poate înfrumuseța ziua, iar prin produsele oferite brandul dumneavoastră va fi asociat cu sentimente pozitive.

Crează un shop temporar sau participă la evenimente

Spre deosebire de abordarea surpriză, evenimentele organizate sunt oportunități excelente de a apela la oameni atunci când aceștia sunt doritori să descopere ceva nou. Căutați evenimente în zona dumneavoastră, cum ar fi de exemplu târgurile locale, și rezervați un loc unde puteți oferi oamenilor șansa de a încerca produsele dumneavoastră. Cu mare probabilitate, vor fi amatori care vor face achiziții de la standul dumneavoastră, însă chiar dacă nu o fac le puteți oferi mostre, împreună cu o carte de vizită, astfel încât să știe unde să vă găsească pe viitor.

Magazinele mobile temporare sunt o altă modalitate excelentă de a atrage atenția oamenilor asupra produselor dumneavoastră. Faceți puțină cercetare online pentru a vă da seama unde este rentabilă amplasarea unei astfel de tarabe, ținând cont, evident, de grupul țință și de locația acesteia.

Asociați-vă cu o companie cu profil  complementar

Dacă dețineți, de exemplu, un magazin cu specialități de brânzeturi artizanale este indicat să vă asociați cu shopul local de vinuri. În colaborare, puteți  oferi degustări gratuite. Dacă comercializați produse de igienă vă puteți asocia cu un complex wellness. De exemplu, centrul local de fitness poate distribui mostre de geluri de duș sau loțiuni de corp pentru ca membrii să se poată reîmprospăta după antrenament. Drept mulțumire le puteți expune flyerele și broșurile în unitatea dumneavoastră.

Lucrezi la un proiect asemănător?

Incepe un proiect cu noi!
Cele mai noi articole